Hirdetés

Dragon Age: Origins - Az vagy, aminek születtél

|

A Baldur's Gate szellemében születendő Dragon Age: Origins történetét erősen befolyásolja a választott karakter előélete.

Hirdetés

A BioWare soron következő szerepjátéka 2009. tavaszán jelenik meg PC-re, s rá fél-háromnegyed évvel PS3-ra és X360-ra is.
A korábbi videókból és előzetes információkból már kiderült, hogy az edmontoni gárda ahhoz a játékhoz kíván visszatérni (még ha csak lélekben is), amelyik igazán naggyá tette őket. Ez nem más, mint a Baldur's Gate. Nem véletlen, hogy úgy alkották meg az Eclipse névre keresztelt grafikus motort, hogy a nagy elődhöz hasonlóan felülnézetből is lehessen játszani. Érdekes, hogy 10 esztendő kellett ahhoz, hogy immáron 3D-ben is meg lehessen valósítani a rajongók szívét melengető látványt.
A Dragon Age: Origins egyik sokat emlegetett fícsörje az úgynevezett eredettörténet.



Karaktergenerálásnál fajtól (ember, törpe, elf, stb.) és kaszttól (harcos, mágus, pap, tolvaj, stb.) függően különböző előéletek közül választhatunk. Lehet a játékos egyszerű koldus, netán kiváltságos nemes, vagy valami más. Igaz, hogy ilyennel találkoztunk már az Arcanumban, és a Mass Effectben is, de ez az első alkalom, hogy az előéletet modunkban áll majd végigjátszani. A majd tíz percre nyúló, és kifejezetten hangulatos dallamokkal aláfestett videó arra hivatott, hogy gyakorlatban is megtapasztaljuk, mennyivel másabb a helyzet egy kíméletlen nemes, vagy egy másodrendű polgárnak számító elf mágus szemszögéből.
Egy rajongójuk már van.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)