Bár mái napig visszhangzik a BioWare kijelentése, hogy a PC játékra termett és hogy a Dragon Age 2 fejlesztésében külön kezelik a platformot a konzoloktól, tetteiben most mégis kicsit ellentmond korábbi állításainak.
A legfrissebb BioWare közlemény szerint ugyanis a konzolos tervezés miatt több olyan fontos játékelem sem kerül a Dragon Age 2 PC-s verziójába, ami az elő részben már a szívünkhöz nőtt. Egyik ilyen a modding eszközök, minek folytán búcsút inthetünk a rajongók által gyártott tartalmaknak. A francia interjúban maga Mike Laidlaw vezető dizájner ismerte el, hogy a Dragon Age 2 jobban fog koncentrálni a konzolokra elődjénél, így a bonyolult modding részt egyszerűbb volt kivenni. A másik áldozata a konzolosításnak az úgynevezett taktikai nézet, vagy tactical view. Az már biztos, hogy konzolokon ilyen nem lesz, ahogy PC-n sem kapjuk vissza egy az egyben azt az első részből. Helyette a kamera machinálásával próbálnak majd valamit visszaadni ebből a hasznos kis fícsörből.