Magyarországon sajnos nem kapható a Dr Pepper üdítőital-család, de így is sokan ismerik - érdekes, egyedi ízű itókáról van szó. Az EA-t és a Sims 3-at pedig nem kell bemutatni senkinek...
A két cég igen érdekes multimillió dolláros marketing megállapodást kötött. Az akció lényege az, hogy speciális Sims 3 "márkájú" Dr Pepper üdítők kerülnek majd forgalomba. Ezek spéci kódokat tartalmaznak, amelyek segítségével extra tartalmakat lehet majd letölteni a Sims 3-hoz. Még az EA illetékesei is azt nyilatkozták, hogy ez egy vadonatúj módszer arra, hogy mind a játék, mind az üdítő rajongóit egyszerre érjék el. S mielőtt beindulna a Sims-et "nem kedvelők" özöne elárulom, hogy a Sims 3 csak az első játék ebben a speciális promócióban, amelyben az EA más címei is részt fognak venni a jövőben. A speciális tárgyak között egyébként olyasmiket képzeljetek, mint "tengerparti party tárgyai", vagy "őszbúcsúztató party eszközei" - a sajtóanyag ennél részletesebben nem rendelkezik, de az tény, hogy sokféle tárgy lesz elérhető.
A speciális kódok több, mint 500 millió Dr Pepper termékbe kerülnek majd be 2010 folyamán - aki igazi Sims 3 fan, már most keresheti az amerikai rokonságot egy-egy nagyobb jövőbeni szállitmány érdekében. Vajon a Pepsi és a Coca-Cola mit lép majd erre?