Bár az elmúlt pár hónapban nem igazán játszottam a Dota 2-vel, azért aktívan követem az esportot, és hát a Steam is azt mondja, hogy több, mint 2500 órát töltöttem a játékban, amivel még a béta korai szakaszában kezdtem el játszani (több évnyi DotA után), úgyhogy van némi fogalmam a dologról. Legalábbis volt, a tegnap bemutatott 7.0 ugyanis tényleg megkavarta az egészet.
Hosszú évekig volt szinte változatlan a pálya, amihez az elmúlt időszakban többször is hozzányúltak, ekkora módosítást azonban még nem nagyon láttunk. Teljesen máshová kerültek a már megszokott dolgok, így újra kell tanulni a húzást, az erdőzést és a menekülési illetve gankelési útvonalakat is.
Megváltoztattak olyan alapvető mechanikákat, mint az illúziók működése vagy épp a cleave, vannak új neutrális creepek, átdolgoztak több tucat tárgyat, és belenyúltak az összes hős működésébe, hol csak egy kicsit, hol komolyabban. Rengeteg az új Scepter upgrade, és ugye bekerült az új karakter, Monkey King is.
Megváltozott a kezelőfelület, bekerült a Talent-rendszer, átalakult a Shop, teljesen más a pick-phase, átdolgoztak néhány karaktermodellt, és még sorolhatnánk. Annyi az újítás, hogy ha mindet fel akarnánk sorolni, egészen holnapig ezt a cikket körmölném. Inkább nézzétek meg jól a hivatalos weboldalt! Ha pedig működés közben is lecsekkolnátok az újdonságokat, akkor a DotaCinema vagy hOlyhexOr csatornáján érdemes nézelődni.
Nektek hogy tetszenek az újdonságok?