A PC-s platform egyik legnagyobb klasszikusa kap folytatást a közeljövőben, szóval érthető, ha a rajongók magas elvárásokat támasztanak az egyébként konzolokra is megjelenő Doom PC-s verziójával szemben. Szerencsére az id Software is érzi ezt és nem vették félvállról a feladatot.
Az id Software csapata egy blogbejegyzésben osztotta meg a nagyközönséggel, hogy pontosan mire is számíthatnak a játék PC-s verzióját illetően. Elmondásuk szerint PC rajongóként számukra is nagyon fontos volt, hogy a játék ezen a platformon a lehető leginkább testreszabható legyen: "Az id Software-nél a vérünkben van a PC. Hozzátok hasonlóan mi is szeretjük buherálni a beállításokat, hogy pontosan olyan élményt kapjunk, mint amilyet szeretnénk. Megjelenéskor nem lesz a játékban FPS limit, támogatni fogjuk a 21:9 képarányú monitorokat, valamint rengeteg olyan speciális beállítást, amelyek segítségével kipréselhetitek a maximumot a gépetekből."
A srácok az elkövetkező hetekben szeretnének többet elárulni a játékkal debütáló id Tech 6 motor architektúrájáról, belső működéséről illetve arról, hogy hogyan szeretnék továbbfejleszteni a későbbiekben. Ami a Doom grafikai beállításait illeti, megosztottak egy részletes listát is arról, hogy miket tekergethetünk, mielőtt bevetjük magunkat a pokolba. A lista még a szokásosnál is extrémebb, hiszen a fények, tükröződések, lens flare és Field of View beállítások mellett különböző metrikákkal vizsgálhatjuk a játék teljesítményét, szóval tényleg nagyon bele lehet merülni.
Ti mire számítotok? Kipróbáltátok a bétát?