Hirdetés

Doom - legalább akadozni nem fog Switchen, ha már 60 fps-t nem tud

|

A Doom kiadója megerősítette, hogy ugyan a látványvilág részletességéből vissza kellett venniük Nintendo Switchen, a teljesítmény egyenletességével ennek köszönhetően nem lesz baj.

Hirdetés

A legutóbbi fejlesztői interjúban is szóba került a Doom novemberben érkező Nintendo Switch portjának teljesítménye, de úgy tűnik, még mindig nem mindenkinek tiszta, hogy is fut majd az id Software FPS-e a konzolon. Így a kiadó igyekezett tisztázni mindent, amit tudnunk kell a technikai részleteket illetően.

Hirdetés

Elmondták például, hogy mind dokkolt, mind handheld módban 720p-s felbontás és 30 fps mellett fut majd a játék, sőt, a grafikai effektek sem különböznek a két módban. Így a látványvilágban mutatkozó különbségeket kizárólag a képernyő mérete eredményezi majd, a játék megegyező beállításokat használ. A Bethesda továbbá kiemelte, hogy a 30 fps-es korlát mellett azért döntöttek a partnereikkel, hogy a teljesítmény folyamatosan stabil maradhasson, így a Doom esetében Switchen sem kell ide-oda ugráló frame rate-re számítanunk.

Szerintetek népszerű lesz a Nintendo gépére kiadott port?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)