Nemrég a Nintendo Direct alkalmával jelentette be a Bethesda, hogy két, a jelenlegi generációs konzolokra és PC-re szánt játékukat is átportolják Nintendo Switchre, amire korábban nem feltétlenül számítottunk volna. A Doom idén érkező hordozható változatáról viszont azóta kiderült, hogy nem lesz teljesen egyenértékű a többi verzióval.
Az már a bejelentést kísérő traileren is látszott, hogy a látvány részletességét illetően kicsit korlátoznia kellett a játékot az id Software-nek, de amint az Engadet megtudta a kiadótól, a feautre-öket illetően is kompromisszumot kellett kötniük. A Doom hiányzó eleme a SnapMap lett, ami egy egyszerűen használható pályaszerkesztő és még a játék szabályainak részletes átírását is engedi, így egészen szokatlan játékmódokat is lehet benne készíteni.
A SmapMap kihagyásának okát nem tudni, de ha tippelnünk kéne, a rajongók által készített tartalmak nehézkes ellenőrzése is szúrhatta a híresen családbarát Nintendo szemét, ahogy a Switch tárhelyének szűkössége is a lehetséges okok között van. Ez utóbbi azt is eredményezte, hogy a Doom dobozos változatában található memóriakártyára csupán a kampány kerül majd, a többjátékos mód állományait külön kell majd letöltenünk.
Szerintetek mennyire súlyos baki a pályaszerkesztő kimaradása?