Elődjéhez hasonlóan a Doom Eternal is egy egészen kiváló lövölde lett, amiben széles fegyverarzenált használva tehetjük el láb alól az ocsmány démonokat. A vad összecsapásokhoz pedig ütős grafika társul, de ahogy az várható volt, már született is egy megoldás arra, hogy még jobbá tegyük a látványvilágot.
Már a játék megjelenése előtt kiderült, hogy egyelőre még nem lesz ray tracing benne, de elképzelhető, hogy egyszer ezt a funkciót is bevezeti az id Software. Ám addig is vethetünk egy pillantást a Pascal Gilcher által készített RayTraced Global Illumination nevű shaderre, amit a ReShade-hez rakott össze, és aminek béta verziója elég sokat változtat a Doom Eternal látványán.
Ahogy az az alábbi 4K-s videóban is látható, a shader sokkal élénkebbé varázsolja a játék világát, ami nem biztos, hogy mindenkinek bejön majd, de kétségtelen, hogy elég jól néz ki a dolog. Ugyanakkor a teljesítményre is komoly hatással vannak a változások, szóval nem mindenkinek ajánlott ilyesmivel kísérleteznie.
Nektek hogy tetszik Gilcher megoldása?