Ma már senki sem ütközik meg azon, ha egy játékbeli tárgyért külön fizetnie kell a játék árán felül. Ezt, a húzást a történelemben először a Bethesda lépte meg, méghozzá a The Elder Scrolls IV: Oblivionnal 2006-ban, amikor is 2 dollárt és 50 centet kért egy pusztán kozmetikai célokat szolgáló, az égadta világon semmiféle előnnyel nem járó lópáncélért.
Bármennyire is abszurdnak tűnt akkor az elképzelés, az idő a Bethesdát igazolta, és manapság az AAA kategóriás játékok jelentős részét telepakolják kozmetikai holmikkal, köztük lópáncélokkal (vagy skinekkel) az Assassin's Creed Originstől a Diablo IV-ig.
A Blizzard rendkívül sikeres rajtot vett ARPG-jében a játékbeli bolt platinumért, pénzért megvehető fizetőeszközért kínálja portékáit, és a rendszer úgy van kitalálva a rendszer, hogy platinumból nem tudunk tetszőleges mennyiséget vásárolni, csak meghatározott összegű csomagokat. A váltási arány egyébként úgy néz ki, hogy 100 platinum 1 dollárnak felel meg, tehát a legolcsóbb, 800 dolláros lópáncél 8 dollárunkba kerül, de akár 1500 platinumos, vagyis 15 dolláros bundle-t (paci és vért együtt) is találhatunk.
Az Amerikai Egyesült Államok munkaügyi minisztériumának (Bureau of Labor Statistics) kalkulátora szerint a The Elders Crolls IV: Oblivion 2,5 dolláros lópáncélja az elmúlt 17 év inflációjával kiigazítva 3,77 dollár lenne, magyarán az árazással a Blizzardnak sikerült átesnie a közmondásos ló túloldalára.