A Divinity: Original Sin nemcsak nekünk tetszett, de a Metacritic-en is 87%-on csücsül (89%-os felhasználói értékeléssel) és ez bizony meg is látszott az eladásokon.
A Divinity: Original Sin már ötszázezer eladott példánynál jár, ami azt jelenti, hogy a stúdió vissza tudta fizetni az adósságait és mostantól a játék profitot termel. A stúdió feje, Swen Vincke elmondta, hogy még "elég hosszú ideig" tervezik támogatni a játékot, folyamatosan jönnek majd az új megoldások, átdolgozzák egy kicsit a motort is, illetve jön a kontrollertámogatás és a kooperatív módon is dolgoznak még.
Vincke elmondta, hogy a jövőben is szeretnének az RPG vonalon mozogni, de ugyanakkor új világokat fognak alkotni, amikben "az innovatív játékmechanizmusok az old-school értékekre építkeznek". Ez az Original Sin egyik legszimpatikusabb vonása is, úgyhogy izgatottan várjuk a folytatást. A Larian nem tervezi, hogy a következő játékot is Kickstarterre viszi, először ők szeretnék belerakni a pénzt, aztán majd meglátják, hogy szükségük van-e többre a terveik megvalósításához. A játékosokat viszont szeretnék már a fejlesztés korai stádiumában bevonni.
Ti mit gondoltok? Hogy tetszett a Divinity: Original Sin?