A Larian Studios alapítója, Swen Vincke beszélt a GDC-n a stúdió jövőbeli terveiről. A Divinity: Original Sin olyan sikeres lett, hogy két új projekt is kifutja belőle, melyekről pár hónap múlva, leghamarabb az E3-on mondanak többet.
A Larian arra számít, hogy az új játékok gyorsabban készülnek majd el, mint az előd. Vincke nagyon odafigyel majd a konkurenciárahogy elkerüljék a megjelenési dátumok ütközését, illetve a tematikai hasonlóságokat (elmondta, hogy ne számítsunk Dragon Age, Pillars of Eternity vagy The Witcher 3 másolatokra).
Akárhogy is, ne lepődjetek majd meg, ha ezek az új játékok sokat késnek. A Divinity: Original Sin esetében is a fejlesztők rengeteg időt és pénzt öltek a projektbe, és semmiképp sem akarták túl korán megjelentetni. Úgy néz ki, hogy ez bevált.
Ti mit vártok a Larian új játékaitól?