Az Arkane Studios anno azzal magyarázta Corvo némaságát a Dishonoredben, hogy így a játékos sokkal jobban be tudja élni magát a szerepbe, utólag azonban ők is rájöttek, hogy sokkal jobb döntés lett volna felkérni valakit a szerepre. Miután a Knife of Dunwall DLC-ben Daudot Michael Madsen fantasztikusan szinkronizálta, az alkotók is rájöttek, hogy a szinkron nem csak a beszélgetéseknél lehet fontos.
Hihetetlen, mennyit segít a fejlesztőknek a dolog. Például amikor a játékos eljut egy pontra, és te azt akarod, hogy észrevegyen valamit, akkor a karakter egyszerűen azt mondja: "Wow, azt nézd!" és már meg is van oldva a probléma. Talány bugyuta a példa, de működik a dolog.
A szinkron az érzelmek közvetítésében is nagyon fontos szerepet játszik, és bár néhányan azt kérték, hogy Corvo továbbra is maradjon néma, sokkal többen voltak, akik nem akartak egy néma géppel játszani, érzéseket akartak a játékba. A készítők szerint a szinkron remek lett, erről pedig mi is meggyőződhetünk novemberben.