Hirdetés

DirectX 11 támogatást kap a Call of Duty: Black Ops II

|

A Treyarch azt ígéri, hogy PC-n meseszép lesz az új Call of Duty.

Hirdetés

Hazudnék, ha azt állítanám, hogy a Call of Duty: Black Ops II bejelentését kísérő trailer láttán egy emberként törtek volna ki éljenzésben a rajongók. A valósághoz inkább az áll közel, hogy egy részük ujjongott, a másik fanyalgott. Futurisztikus FPS? Mindig is ilyenre vágytak. Régi játékmotor? Legalább nem kell gépet fejleszteni. Nem, a szarkazmust nem képzelitek oda, az igazi.



Alapvetően ez a két pont, vagyis a témaválasztás és az új motor hiánya miatt érte a legtöbb kritika a Treyarch csapatát, éppen ezért érezte fontosnak Mark Lamia stúdiófőnök, hogy különböző interjúkban védelmébe vegye "gyermekét".



A Quake III-as alapokra építkező IW Engine legújabb változatát felkészítették a DX 11-es grafikus chipekben rejlő lehetőségek kihasználására, és emiatt PC-n lényegesen mutatósabb, mint konzolokon. További jó hírrel szolgált a csalók kiszűrésével kapcsolatban is. Saját rendszereket fejlesztettek ki erre a célra, hogy megvédhessék az online játékélmény integritását, és a becsületes játékosokat.
A Call of Duty: Black Ops II november 13-án érkezik PC, PS3 és X360 platformokra.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)