Amikor a hanganyag egy játékban kiemelkedően erős, akkor ott biztos, hogy rengeteg ember kúszott-mászott egy padlón suhogós kabátban és szteppcipőkben. Mivel viszonylag kevés játékfejlesztő hajlandó arcba vágatni magát egy furkósbottal a tökéletesen autentikus hangzás kedvéért, ezért majdnem biztos, hogy meghökkentő eszközökkel műveltek szokatlan dolgokat annak érdekében, hogy előcsalogassák a szükséges hatásokat. Így történt ez a God of War Ragnarök esetében is.
A WIRED meglátogatta a God of War alkotóinak műhelyét, ahol Joanna Fang bemutatta, hogy miként születtek meg az egyes hanghatások a tavalyi év egyik legnagyobb sikerjátékához.
Bizonyára lesz aki ki fog ábrándulni a tudattól, hogy a patadobogások imitálásához WC-pumpákat használtak, de ettől még tanulságos kis videó ez mindenkinek, akit érdekel a játékfejlesztés művészeti része.
A függöny mögötti trükkök számunkra csak még varázslatosabbá teszik az egyébként is nagyon jól sikerült élményt.