Hirdetés

Dinnyék és WC-pumpák is kellettek ahhoz, hogy a God of War Ragnarök 2022 egyik legjobb játéka legyen

|

Gondoltad volna, hogy a legmenőbb hangeffekteket a legfurább eszközök segítségével veszik fel?

Hirdetés

Amikor a hanganyag egy játékban kiemelkedően erős, akkor ott biztos, hogy rengeteg ember kúszott-mászott egy padlón suhogós kabátban és szteppcipőkben. Mivel viszonylag kevés játékfejlesztő hajlandó arcba vágatni magát egy furkósbottal a tökéletesen autentikus hangzás kedvéért, ezért majdnem biztos, hogy meghökkentő eszközökkel műveltek szokatlan dolgokat annak érdekében, hogy előcsalogassák a szükséges hatásokat. Így történt ez a God of War Ragnarök esetében is.

A WIRED meglátogatta a God of War alkotóinak műhelyét, ahol Joanna Fang bemutatta, hogy miként születtek meg az egyes hanghatások a tavalyi év egyik legnagyobb sikerjátékához.

Hirdetés

Bizonyára lesz aki ki fog ábrándulni a tudattól, hogy a patadobogások imitálásához WC-pumpákat használtak, de ettől még tanulságos kis videó ez mindenkinek, akit érdekel a játékfejlesztés művészeti része.

A függöny mögötti trükkök számunkra csak még varázslatosabbá teszik az egyébként is nagyon jól sikerült élményt

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)