Az Overwatch 2 csapata már többször említette, hogy a játék új és régi pályái változó időjárást kapnak majd, most viszont egy friss fejlesztői posztban részletezték a technikát. A jegyzet tele van technikai finomságokkal, de a lényeg, hogy a "Környezeti Állapotok" névre keresztelt megoldásuk nagyban befolyásolja majd az ismert és újonnan érkező helyszínek atmoszféráját. A szélsőségesebb időjárás mondjuk nem csak a látványra lesz hatással.
A fejlesztők készítettek egy rakat környezeti elemet, fény-árnyék effektet, és hanghatást, melyek mind különálló darabkái az időjárási motornak. Ezeket keveri majd rendszer, hogy dinamikusan változó csatatereket kaphassunk.
"Képzeld el, milyen lenne elutazni Numbaniba és látni a város futurisztikus épületeit az afrikai naplemente fényében fürdőzve."
Az új időjárási körülmények persze szélsőségesebb hatásokat is hozhatnak, például homokviharokat, melyek jelentősen csökkentik a látási viszonyokat. Az biztos, hogy a co-op küldetésekben meg kell majd birkóznunk a természet szeszélyeivel, de arra a Blizzard egyelőre nem adott választ, hogy a viharokkal a kompetitív multiban is találkozhatunk-e.
Akárhogy is, az Overwatch 2 minden bemutatóval és technikai ismertetővel érdekesebb projektté válik.