Elkéepsztő, mennyire fel tudnak háborodni manapság játékosok egy béta hibáin - pedig pont arra van az a "szerencsétlen" béta teszt, hogy a végső termék minél hibamentesebb legyen. Lars Gustavsson, a DICE kreatív igazgatója szerint a Battlefield 3 nyílt bétája "hatalmas siker volt."
"Ha megfigyeljük a nyílt bétát, megállapíthatjuk, hogy nekünk, DICEosoknak hatalmas sikert jelentett" - mondta Gustavsson - " a közösséggel való kommunikációban lehettünk volna jobbak is, hiszen nem mindig tudták mit miért csinálunk, és a játék miért nem a legvégső, kipolírozott demó, de ezért hívjuk bétának és nem demónak."
"Ezt a tesztet azért végeztük, hogy a lehető legtöbb szem figyelje meg a játékot és találja meg benne a potenciális hibákat így garantálva egy jó megjelenést és indulást. Megnézhettük, hogy a szerverek jól bírják a terhelést, így biztosak lehetünk abban, hogy minden vasunk meglesz a jó futtatáshoz - az összes funkció működött így a kezdeti balansz jó lesz."
"Természetesen a végső verzióhoz még be kell építeni az Origin és a Battlelog funkciókat. Ezek ellenére számunkra roppant hasznos volt a béta, így bátran mondhatom, hogy a misszió sikeres volt. Igen, ahogy mindig, most is volt egy hangos közösség, de nem is akarnánk ezt másképp. Odafigyelés és szenvedély jellemezte őket és semmi baj, amikor az emberek szenvedélyesen beszélnek arról, amiben hisznek."