Elég sok infóval árasztotta el a rajongókat a Blizzard az idei anaheimi konferenciáján, melyen - ahogy az várható volt - a Diablo IV vitte el a show-t. A fejlesztők nem csak egy bejelentéssel készültek nekünk, hanem egyből egy játszható demóval is, mely nem csak azért jó, mert egy csomó részletet megtudhattunk belőle a legújabb epizód játékmenetéről, de az alkotók bőséggel gyűjthettek visszajelzéseket a mechanikákról. Most szerencsére a játék rendezője arról is biztosít mindenkit, hogy ezután sem övezi majd évekig csend a fejlesztést.
Luis Barriga a Diablo blogján tett közzé egy nyílt levelet, melyben arról ír, hogy milyen tapasztalatokat vontak le a Blizzconból. Szerinte a legtöbb visszajelzés, a tárgyakat és a karakterstatisztikákról érkezett. A játszható demó ellenére, a fejlesztés még nagyon kora fázisban van, így erről inkább csak terveket, gondolatokat tudnak megosztani, mintsem konkrétumokat, de a Diablo IV rendszerdizájnere, David Kim hamarosan megválaszol néhány ezzel kapcsolatos égető kérdést.
A másik fontos információ, hogy a következő nagyobb információcsomagot 2020 februárjában teszik majd közzé, onnantól negyedéves rendszerességgel jelentkeznek majd megint. Ilyenkor mesélnek majd a fejlesztés állapotáról és kicsit bevezetnek a munkálatok kulisszái mögé.
Ez azt jelenti, hogy most pár hónapig be kell érjük a rendelkezésre álló információkkal. Ha érdekel titeket, hogy eddig mit érdemes tudni a játékról, akkor figyelmetekbe ajánljuk előzetesünket, ha pedig érdekel, hogy pontosan kicsoda is a trailerben megjelenő Lilith, mi elmagyarázzuk nektek.