Néhányotoknak talán már a könyökén jönnek ki a Diablo III képi világáról szóló hírek, de ettől függetlenül ez egy rajongókat megosztó kérdés, és az MTV Multiplayer blog interjúja egy minden eddiginél mélyebb betekintést nyújt abba, hogy a Blizzard szerint miért nem jók a lamentálók által példaként Photosoppal módosított screenshotok. Jay Wilson, a játék dizájnere ugyanis egyesével véleményezte a jobban sikerült alkotásokat, és mindegyikről elmondta, hogy miért nem megvalósítható.
A részletes interjút itt tudjátok elolvasni, de a fontosabb érvek a következőek voltak: nem lehetne megkülönböztetni a társakat az ellenségektől multiban, túlságosan erőforrás-igényes lenne és minden terület ugyanúgy nézne ki. Elárulta még azt is, hogy az egyik legnagyobb felhördülést kiváltó szivárvány igazából csak egy poén volt, pont azért tették bele a bemutatóba, hogy ilyen reakciókat váltsanak ki. Végül pedig - s talán ez az interjú legérdekesebb része - az egyik képet elnézegetve a háttérben látható textúrákról kijelentette, hogy ezekhez nagyon hasonlóra jó eséllyel számíthatunk a játék vége felé. Ezt az utóbbi képet fent be is tettem, hogy lássátok, miről van szó.