Hirdetés

Diablo III - Távozott a művészeti vezető

|

Brian Morrisroe, a játék magas művészi fokon kivitelezett látványvilágáért felelős művészeti vezető otthagyja a céget.

Hirdetés

Olyannyira adná magát a lehetőség, hogy más médiumoknál dolgozó kollégáimhoz hasonlóan összefüggéseket keressek a rajongók egy része által hevesen kritizált látványvilág, és a művész úr távozása között, de mégse tenném.
Minden hasonló jellegű találgatás csak újabb összeesküvés elméleteket szőne, s újabb parttalan vitát szítana.

dio01.jpg


A száraz tények szerint Brian azért távozott, mert új céget kíván alapítani a játékiparon kívül, s ezentúl ott kívánja hasznosítani a benne rejlő kétségkívül kreatív energiákat.
Mint azt Jay Wilson vezető dizájner elmesélte, Brian állt elő az élesebb kontrasztok, az élénkebb színek és a stilizált ábrázolás ötletével. A végső cél az volt, hogy a játék úgy nézzen ki a monitoron, akár egy festmény. Bizton állíthatjuk, ez sikerült.

dio02.jpg


A művészeti vezető távozása után már keresik a lehetséges utódot, ám leszögezték, hogy olyannyira elégedettek a Brian által lefektetett alapokkal, hogy annak, aki a helyére érkezik, a művészeti csapattal együttműködve a most megkezdett irányvonalon kell haladnia.
Gyakorlatilag ezzel a kulcsmondattal ki is fogták a szelet a látványvilágot fennhangon kritizáló játékosok vitorlájából, akik korán bontottak pezsgőt, mondtak tósztot és ültek tórt ama bizonyos brummogó (jelen esetben Brian Morrisroe) irhája felett.
Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)