Hirdetés

Diablo III - jobb lett volna kameranézetet váltani?

|

Jay Wilson, a Diablo III rendezője eljátszott a gondolattal, hogy az új Diablo legyen olyan, mint a Skyrim, vagy a Dragon's Dogma.

Hirdetés

A Diablo III kapcsán valóban felmerült, hogy lehetne szakítani az izometrikus nézet hagyományával? Jay Wilson, a játék rendezője őszintén bevallotta, hogy ez a lehetőség bizony felmerült benne.

"A tervezés korai szakaszában elmerengtem azon, hogy milyen lenne megújítani a Diablo játék hangulatát, mennyivel modernebb lenne egy külső nézetes, 3D-s megoldás. Nagyon jó lenne, csak nem érdekelne egyáltalán" - jelentette ki Wilson. A rendező szerint az izometrikus nézet teszi egyedivé a Diablo III hangulatát, ez a sorozat védejegye. "Már bőven elég hátsó- és belsőnézetes kalandjáték akad a piacon, nem kell még egy" - tette hozzá.

 

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)