A Diablo III aukciós háza érdekes kezdeményezés, egyeseknek nagyon bejött, sőt, pénzt is keresnek vele, mások viszont az alkalmazás árnyoldalaira hívják fel figyelmünket.
Korábban így tett Jay Wilson, a játék rendezője is, most pedig Stieg Hedlund, a Diablo és Diablo 2 vezető dizájnere nyilatkozott az üggyel kapcsolatban. Az aukciós ház bevezetése Hedlund szerint is károsan hatott a játékmenetre, mivel a játékosok bizonyos tárgyakra gyúrnak rá, amiket aztán eladhatnak jó pénzért, így oda az igazi élmény. Ettől függetlenül megérti, miért hozta létre a Blizzard az aukciós házat, és nem hiszi, hogy ennek oka a kapzsiság volt.
"Mi, fejlesztők keményen dolgozunk, és szeretjük, ha megfizetnek minket azért, amit csinálunk." - árulta el Hedlund, majd egy példával magyarázta meg, mire gondol pontosan: a Diablo II több mint 10 évvel megjelenése után még mindig kapható és játszanak is vele Koreában, a Blizzard viszont már nem keres vele, hiszen potom összegekért árulják a boltok. "Szóval pontosan értem, amikor arra gondoltak, hogy 'hé, megérdemeljük a jutalmunkat azért, amit a közönségnek adunk', és aztán el kezdtek azon agyalni, milyen módon valósítható meg mindez". Hedlund jelenleg a Diablo-szerű ChronoBlade című Facebook játékon dolgozik, amit bárki bátran kipróbálhat, erre felé.
A Diablo 3 konzolos változatai szeptember 3-án érkeznek, ezekhez tekinthetünk meg mostanság horrorisztikus(nak szánt) trailereket. Az elsőt itt, a másodikat itt, a harmadikat itt, a negyediket pedig itt találjátok.