A Blizzard azon kevés élvonalbeli fejlesztőt tömörítő csoportba tartozik, akik a konzolok előretörése ellenére kitartanak a PC, és csakis a PC mellett. Tény, hogy a Blizzard korább tervei közt szerepelt egy konzolos akciójáték (StarCraft: Ghost), ami több külsős fejlesztőcsapat sokéves munkája, megannyi befektetett pénz ellenére nem ütötte meg a cég belső mércéjét, így végül hamvába holt.
A jelenleg futó fejlesztések (WoW: Wrath of the Lich King, StarCraft 2, Diablo 3) közül az utolsó lenne alkalmas arra, hogy konzolra portolják, ám Leonard Boyarsky Lead World Designer szerint nincsenek ilyen irányú terveik.
Az egykori Troika Games (Arcanum of Steamworks and Magic Obscura, The Temple of Elemental Evil, Vampire the Masquerade: Bloodlines) társalapítója igyekezett eloszlatni a Blizzcon során felmerült félreértéseket. Teljesen mindegy, hogy ki milyen pletykát hallott, a Diablo 3 PC-exkluzív marad. Ugyanígy a sajtó által tévesen értelmezett nyilatkozatok következményeként röppent fel az a hír, hogy a StarCraft 2 mintájára trilógia formájában jelenne meg a WarCraft 4. (A Blizzcon 2008-on készült egyéb anyagaink itt találhatók.)