A tegnapi petÃció is mutatja, hogy sokaknak nem tetszik a Diablo 3 kinézete, és az MTV Multiplayer blog egy újságÃrója szombaton rá is kérdezett a változások okára. Keith Lee, a játék producere a következÅ‘ magyarázattal szolgált: "A látvány megalkotásakor úgy véltük, hogy a szÃn a barátunk. Úgy érezzük, hogy segÃt kontrasztot teremteni a játékban, mert Ãgy a sötét helyek sokkal félelmetesebbnek tűnnek. (...) Szeretnénk minél változatosabb környezeteket bezsúfolni a játékba, hogy a játékosok kÃváncsiak legyenek az új helyekre, és ne nézzen ki minden ugyanúgy." Emellett a rajongói visszajelzésekrÅ‘l is szót ejtett: "Szeretnénk minél több visszajelzést kapni, hogy javÃthassunk a játékon, és biztosÃtsuk azt a Blizzard minÅ‘séget, amit mind a rajongók, mind mi elvárunk magunktól".