Már az újságíróknak kiküldött előzetes példányok alapján is sokan megmondták, hogy a Devil's Third egyszerűen rossz és a megjelenésig várhatóan nem is lesz jobb, és Igataki már akkor is próbálta menteni a helyzetet, nem a legelegánsabb módon.
Augusztus végén megjelent a játék, és 30 értékelés után 42 ponton áll a Metacritic átlaga. A játékosok sem dícsérik túl, bár tény, hogy a 6.2-es pontszám egy kicsit jobban mutat. A játék tervezője Facebookon tett közzé egy üzenetet, amiben leírta, hogy bár néhány kritikával egyetért, úgy érzi, a tesztelők - különösen az európaiak - nem töltöttek el elég időt a Devil's Thirddel. Kiemelte, hogy az online multiplayer szegmenst sok játékosra tervezték, de a kritikusok csak egy zárt környezetben próbálták ki. A végére hozzátette, hogy neki sokkal többet számítanak a játékosok visszajelzései, amiket a továbbiakban is kíváncsian vár.
Itagaki nevéhez fűződnek a Ninja Gaiden és a Dead or Alive szériák egyes részei, a tervező tehát már nem újonc a szakmájában. A Devil's Third fejlesztése nem ment simán, az eredeti motort fejlesztő stúdió bezárt, ekkor átváltottak a Relic Entertainment által fejlesztett motor egy változtára, majd a Darksiders II-ére, végül pedig az Unreal Engine 3-nál lyukadtak ki. Valószínűleg az sem segített, hogy amíg a THQ volt a kiadó, PC-re, Xbox 360-ra és PlayStation 3-ra fejlesztették, de a cég csődje után a Nintendo vállalta el a kiadás feladatát. Akárhogy is erősködik Itagaki, érthető, hogy ez most miért nem jött össze; talán majd legközelebb. Meglátjuk, hogy sikerül a "PC-s port", ami szintén egy érdekes projekt.