A játékfejlesztők élete - a törpökéhez hasonlóan - nem csak játék és mese. A megjelenési hetekben hatalmas a káosz, a csapat gyakorlatilag bent él az irodában és egész nap hegeszti a kódot, hogy a megjelenésig az összes bugtól megszabaduljanak. Ilyenkor a legkevésbé sem hiányzik, hogy valaki extra feladatokat találjon ki.
Pedig a Deus Ex: Mankind Divided esetében a hírek szerint pontosan ez történt. Az egyik, nevét érthető okokból elhallgatni kívánó fejlesztő szerint a Square Enix két héttel a véglegesítés előtt szólt, hogy márpedig ennek még be kell kerülnie. Valószínű, hogy a tesztelőknek kiküldött példányok esetében nem elrejteni próbálták ezeket a funkciókat, egyszerűen még nem voltak implementálva a játékba.
Jim Sterling forrása egyébként azt is megerősítette, hogy az Eidos Montreal két fejlesztőcsapata is dolgozik a Deus Ex univerzumon, az egyik azonban már a következő epizódon. Ez ugyan nem bizonyítja azt a pletykát, hogy eredetileg egy jóval nagyobb játékot terveztek, de feldarabolták azt, hogy trilógiaként jelenhessen meg a sorozat, de az nagyon valószínűnek tűnik, hogy egy fejlesztőcsapat már jó ideje dolgozik a folytatáson.
Ezen kívül is kiderült néhány érdekesség a szóban forgó videóból, érdemes megnézni.