Bár katasztrófáról talán nem beszélhetünk, a Deus Ex: Mankind Divided rajtját követően sem minden rajongó maradéktalanul boldog. Elsősorban a játék PC-s teljesítménybeli problémái miatt panaszkodtak sokan, de a Square Enix egy másik problémával együtt ezen is igyekszik segíteni.
A játék hivatalos fórumán például találunk egy fejlesztői posztot, amiben találunk néhány megoldást a fennálló bajokra, amik mellett azt is felsorolta az Eidos Montreal munkatársa, mik azok a problémák, amiknek a létezéséről tudnak, de még nincs rájuk gyógyír. A Deus Ex: Mankind Divided teljesítményéhez egyébként azt is hozzáfűzte a csapat, hogy az ajánlott gépigényt úgy lőtték be, hogy 1080p-s felbontás és az előre meghatározott High beállítások mellett legyen képes 60 FPS-re. Sokan viszont talán azt várták, hogy ha gépük megugorja ezt a szintet, mindent maximumra húzhatnak, míg a valóságban ehhez jóval erősebb masinára van szükség.
- PC Support Guidelines: https://t.co/d4KKV1Uocr
— Deus Ex (@DeusEx) August 23, 2016
- PC Performance Tuning Guide: https://t.co/Exxv4lYK55
A játék megvitatásakor viszont egy másik gyors kommunikációs bakit is javítania kellett a készítőknek, ami az előrendelői DLC-hez kapcsolódott. A Covert Agent Pack nevű csomag elnevezéséből ugyanis nem derült ki egyértelműen, hogy a benne található tárgyak némelyike egyszer használatos. Így például a DLC-vel kapott lőszert, pénzt, Praxis Kiteket vagy éppen a craftoláshoz használható alapanyagokat csak egyszer vehetjük fel, viszont a fegyvereket, skineket és augmentációkat minden egyes végigjátszás alkalmával a Deus Ex: Mankind Divided főszereplőjére aggathatjuk. Ezt szintén egy külön posztban magyarázta el a játék közösségi menedzsere, de a biztonság kedvéért a DLC-t is átnevezték Augmented Covert Agent Consumables Pack-re.