A mai napig előkelő helyet foglal el személyes toplistámon a nyolc évvel ezelőtt megjelent első epizód. A másodikat, ami a grafikát leszámítva minden téren kevesebben nyújtott kénytelen vagyok hátrébb sorolni a rangsorban. Jóval hátrébb, ami nem azt jelenti, hogy rossz lett volna a játék, csupán annyit, hogy ici-picit csalódtam benne.
Az Eidos Montreal fejlesztői esküdöznek, hogy a jövőre érkező harmadik rész - amire jobban illene a nulladik (Tényleg, tudja valaki, hova tűnt a nulladik év? I.E. 1 és I.U. 1, de közötte nincs semmi.), vagy mínusz egyedik sorszám, lévén előzményről van szó -, nem ismétli meg a Deus Ex: Invisible War hibáit.
Még monumentálisabb, még akciódúsabb, még filmszerűbb lesz, s PC-re biztosan kijön. Nem kell félteni a hivatalos megerősítésre váró konzolokat sem, de néha egész szórakoztató tud lenni, ha az ember fia ilyet is leírhat.
A sztoriért felelős gárda felkérte az első rész történetét jelző Sheldon Palcottit konzulensnek, így vélhetően nem lesz tele ellentmondásokkal, és az univerzumba nehezen illeszthető fordulatokkal. A képeken is láthatjátok, hogy a Tomb Raider: Legend (Anniversary és Underworld) folyamatosan fejlesztgetett grafikus motorja megfelel a kor követelményeinek. Dizájn szempontjából pedig a reneszánsz és a cyberpunk érdekes, és tetszetős házasságának lehetünk majd szemtanúi. Várjuk? Várjuk.