A mai napig elÅ‘kelÅ‘ helyet foglal el személyes toplistámon a nyolc évvel ezelÅ‘tt megjelent elsÅ‘ epizód. A másodikat, ami a grafikát leszámÃtva minden téren kevesebben nyújtott kénytelen vagyok hátrébb sorolni a rangsorban. Jóval hátrébb, ami nem azt jelenti, hogy rossz lett volna a játék, csupán annyit, hogy ici-picit csalódtam benne.
Az Eidos Montreal fejlesztÅ‘i esküdöznek, hogy a jövÅ‘re érkezÅ‘ harmadik rész - amire jobban illene a nulladik (Tényleg, tudja valaki, hova tűnt a nulladik év? I.E. 1 és I.U. 1, de közötte nincs semmi.), vagy mÃnusz egyedik sorszám, lévén elÅ‘zményrÅ‘l van szó -, nem ismétli meg a Deus Ex: Invisible War hibáit.
Még monumentálisabb, még akciódúsabb, még filmszerűbb lesz, s PC-re biztosan kijön. Nem kell félteni a hivatalos megerÅ‘sÃtésre váró konzolokat sem, de néha egész szórakoztató tud lenni, ha az ember fia ilyet is leÃrhat.
A sztoriért felelÅ‘s gárda felkérte az elsÅ‘ rész történetét jelzÅ‘ Sheldon Palcottit konzulensnek, Ãgy vélhetÅ‘en nem lesz tele ellentmondásokkal, és az univerzumba nehezen illeszthetÅ‘ fordulatokkal. A képeken is láthatjátok, hogy a Tomb Raider: Legend (Anniversary és Underworld) folyamatosan fejlesztgetett grafikus motorja megfelel a kor követelményeinek. Dizájn szempontjából pedig a reneszánsz és a cyberpunk érdekes, és tetszetÅ‘s házasságának lehetünk majd szemtanúi. Várjuk? Várjuk.