2017-ben nem a világ legegyszerűbb dolga egy cég oldalát kezelni a közösségi médiában. A szokásos közleményekre már szinte senki nem figyel, így kvázi kötelezővé vált bedobni egy-egy viccesebb posztot és kommentet. Vannak, akik eközben még a konkurenciával is tisztelettel tudnak bánni és vannak, akiknek ez nem mindig megy. A Detroit: Become Human reklámozásáért felelős csapat nemrég ez utóbbi kategóriába került.
Egy poénkodós Twitter-üzenetben arra akartak utalni, hogy a Quantic Dream legújabb alkotása az a fajta játék, amiért az ember meggondolná akár a konzolváltást is, de ezt nem sikerült igazán humorosan becsomagolniuk. A játék egyik traileréből származó "Nézz szembe dilemmákkal" feliratról osztottak meg egy képet, amihez ezt a magyarázatot mellékelték:
"Amikor felébredsz és a Detroit: Become Human még mindig PS4-exkluzív és te még mindig Xbox-tulajdonos vagy."
Persze valahol érthető, hogy a Quatic Dream hálás a Sonynak, hogy már évek óta finanszírozza a munkájukat és ezért szeretnék egy kicsit ők is népszerűsíteni a PlayStation platformot. De ezzel az üzenettel kínosan közel mentek azoknak a trolloknak a szintjéhez, akik az exkluzív címeket nem egy jó vásárlói döntés meghozatalára, hanem az e-péniszük méregetésére használják. Az ügy tanulsága: termékek alapján meghatározni az identitásodat (vagy másokat beskatulyázni a vásárlási választásaik miatt) nem menő, de még csak nem is vicces.