A velünk született birtoklási vágy, és az azzal közeli rokonságban álló gyűjtőszenvedély nélkül sosem válhatott volna a Destiny hét alappillérének egyikévé a jutalom, vagyis a loot. Kalandozásaink során számtalan értékes holmira bukkanhatunk, de lesz olyan is, amit valamilyen cselekedetünkkel érdemlünk ki, vagy mi magunk készítünk el. Az egyedi fegyverektől felszerelésünk legjelentéktelenebb darabjaiig mindent azzal a céllal tervezett meg a Bungie, hogy napok, hetek, hónapok sőt évek múlva is visszatérjünk a játékhoz.
Most pedig képzeljük el, hogy minden egyes alkalommal, amikor úgy döntünk, hogy leülünk játszani a Destinyvel, más élményben lesz részünk. Nincs főmenű, csak bekapcsoljuk a játékot, és már ott is termünk a játék világában, ahol olyan kalandokra vállalkozhatunk, amilyenekhez épp kedvünk szottyan. Ha nem vágyunk társaságra, akkor szóló küldetéseket teljesítünk, de csatlakozhatunk kisebb csapatokhoz vagy összeállhatunk egy hadseregre való harcostárssal egy-egy raid erejéig. A Bungie célja, hogy ha határozott szándékkal lépünk be a játékba, mindig legyen elegendő alternatíva, ami a kijelölt ösvény elhagyására csábít.
Eddigi bejegyzéseink a témában:
Destiny - bejelentik a Bungie új játékát
Destiny - a Halo ötletgazdája nyilatkozik róla
Magyar rajongókat toboroz a Destiny
Destiny - az első pillér: a Világ
Destiniy - a második pillér: rengeteg tennivaló