Egyelőre nem tudjuk, milyen lesz a Destiny játékosainak kiküldött felmérés eredménye, de az biztos, hogy a Bungie tovább pedálozik, hogy a jövőbeli közvélemény-kutatásokkor minél több elégedett játékosuk legyen. A februári frissítés is főleg ennek a jegyében hoz néhány érdekes változást.
A nagyobb változások elsősorban a PvP-s Crucible módokat érintik, a fejlesztők egyrészt átalakítanak néhány rendszert, másfelől tovább folytatják azt a törekvésüket is, hogy a játékosok közötti hálózati kapcsolatot minél inkább javítsák. Az egyik újdonság az lesz, hogy a 3v3 módokban Special Ammo nélkül kezdünk majd neki a küzdelemnek. A Bungie szerint is idegesítő, ha rögtön egy összecsapás elején kiszed egy mesterlövész, így inkább arra szeretnék kényszeríteni a játékosokat, hogy egy-egy Destiny-meccs elején inkább az elsődleges fegyvereiket használják. Másfelől szeretnének kedvezni azoknak a PvP-játékosoknak is, akik egyedül szoktak játszani, így elindulnak az úgynevezett Freelance playlistek, amikből az előre megszervezett csapatok ki lesznek tiltva.
Az első, kísérleti fázis után a Destiny több játékmódjára is kiterjesztik a lag elkerülése érdekében kitalált régi-új matchamking-rendszert, illetve bevezetik a Damage Referee, azaz a sebzési bíró rendszerét is. Ez a programrész azt felügyeli, hogy ne kerüljenek igazságtalan hátrányba azok, akiknek megfelelő az internetkapcsolata a laggoló játékosokkal szemben, akik a hálózati késés miatt eddig elég sok sebzést megúsztak. Az egyjátékos tartalmak kapcsán főleg bugfixek érkeznek, például az Oryx elleni csatában búcsút mondhatunk a teleportáló ogréknak.
Ti milyen javítást látnátok szívesen a Destinyben?