A Bungie hangsúlyozza, hogy a co-op részeknél a csappattagjainkat nem vonják ki az átvezetők alatt, mint a Halo-ban. Mindenki főszereplő lesz. És természetesen lesznek döntések, amelyekre kifejezetten nagy hangsúlyt fektetnek.
A Destiny online FPS vezető fejlesztője, Joe Staten az alábbiakat nyilatkozta coop-ról: "Ahogy hősies történetedet alakítod, karaktered legendája továbbél az átvezetőkben is. Mint ahogy saját történeted hőse is vagy, úgy az átvezetők hőse is leszel."
Szóval nem az lesz, mint a Halo-ban (amennyiben coop-ban játszunk), hogy meg sem jelenik a játékos az átvezetőkben. A Destiny sokkal fejlettebb lesz a kompetitív többjátékos mód műfajában, és a játékosok is jobban kötődnek majd érzelmileg a történethez.
A játékosok választhatnak karaktert, és ez ki fog hatni a történetre is. Még az is fontos, hogy nőként vagy férfiként veszünk részt a játékban, ez soha nem volt választható a Halo-szériában, itt viszont jelentősége van. Minden fontosabb cselekedetünk és döntésünk hatással lesz a történet átvezetőire, sokkal jobban beleélhetjük magunkat abba a világba, amelyet a Bungie teremtett nekünk.
Egy rendkívül ambiciózus és nagyszabású játéknak ígérkezik, a Destiny előzetes véleményünk szerint talán a legnagyobb MMOFPS lesz; kár, hogy idén még nem játszhatunk vele, a Destiny megjelenése 2014-nél előbb elképzelhetetlen.