A múlt héten nagy port kavart, hogy a Destiny 2-ben a Bungie úgy próbálja meg lassítani a fejlődést (és ezzel a loot boxokhoz való hozzájutást), hogy kevesebb xp-vel jutalmazza a játékosokat, mint amennyi járna nekik, ha grindelik a különböző publikus eseményeket.
A stúdió a hétvégén hangosan mea culpázott, berángatták a programozókat és kikapcsolták az egész rendszert, az erről szóló nyilatkozatot pedig úgy zárták:
Bármilyen változtatást is eszközölünk majd ezen a rendszeren, azt a hivatalos csatornáinkon közöljük majd a játékosokkal.
Így minden bizonnyal csak a véletlenek furcsa összjátéka, vagy a weboldal forráskódjának meghibásodása okozhatta, hogy a bejelentésből kimaradt, hogy ugyanebben a pillanatban a szintlépéshez szükséges XP-t 80 ezerről 160 ezerre növelték, vagyis kétszer annyit kell farmolni a Bright Engramokhoz.
De most tényleg, komolyan azt hitték, hogy miután a játékosok órákat farmoltak, aztán kikockázták a videót és pixelenként mérték le, hogy mennyi xp-t kaptak valójában, egy ilyen változtatás senkinek nem fog feltűnni? Miután a skálázást kivették, az új mérések alapján úgy tűnik, hogy még így is gyorsabban jönnek a szintek, mint korábban. Miért nem lehetett azt mondani, hogy:
Srácok, szerintünk az a jó, ha kb 2 óránként esik egy láda, úgyhogy átdolgoztuk a rendszert, kicsit több xp kell, de nincs benne trükközés, farmoljatok, és minden jó lesz.
A Destiny 2 egy fantasztikus játék, légyszi Bungie, ne haragítsátok magatokra ilyen hülyeségekkel a rajongókat!