A Destiny 2 hoz annyi újdonságot, hogy az eredeti rajongótábor is egy új élményként tekinthessen a folytatásra. Egy dolog azonban már biztosan nem változik, ez pedig a választható kasztok száma. Ennek miértjére adott választ David Allen vezető producer.
"Amikor erről a játékról van szó, akkor a legfontosabb kérdés számunkra, hogy milyen területeken van még hova fejlődnünk. A Titan, Hunter, Warlock hármason belül vannak még felfedezhető lehetőségek. Aztán ránéztünk a közösségre, akik láthatóan kötődnek ezekhez a karakterekhez. Látsz egy képet, ahol a játékos magára tetováltatta az adott osztály logóját, és érzed, hogy itt valami különleges van."
Elmondása szerint a jelenleg választható paletta elég változatos, és ikonikus ahhoz, hogy ne akarják bővíteni. Pláne, ha hozzávesszük a sub-class rendszert, ami egyébként még bővülhet a jövőben.
"Mint játékos, ez a része mindig is érdekelt. Hunter játékosként az új sub-classokra nézve érezhetném azt, hogy 'talán Warlockra kellene váltani'. Aztán jön ez a fura becsípődés, hogy 'de hát én egy Hunter vagyok'."
Utóbbit én is átérzem. A Destiny 2 várhatóan szeptember 6-án jelenik meg PlayStation 4-re és Xbox One-ra. A PC-s változat október 24-én érkezik.