Luke Smith, a Destiny 2 rendezője a Game Informernek adott interjújában elárulta, hogy a The Darkness kifejezést nem most fogják megmagyarázni, lévén nem erről fog szólni a folytatás története.
"Sosem mondtuk el igazán, hogy ez mit is jelent. Igazából tartozunk itt egy sztorival a játékosainknak (hogy mi is a sötétség), de ez nem ebben a játékban fog megtörténni. Ki akartuk venni a lehető legtöbb extra meghatározást az egészből, és szigorúan a Destiny 2 történetére koncentrálni."
Röviddel ezután a Kotaku is elkapta Smitht egy szóra, és megkérdezték, hogy miért is van ez. Miért hagyják lógva ezt a tök jó sztori elemet? Vajon ők sem tudják még, hogy mit jelent a The Darkness?
"Ötletünk sem volt, hogy mi az. Ennyi. Fogalmunk nem volt."
Smith elárulta, hogy egy darabig az összes értelmes fajt a sötétség részének gondolták, de végül úgy döntöttek, hogy a játékosok egy ennél sokkal értelmesebb magyarázatot érdemelnek. Viszont ez nem most lesz, szimplán azért, mert ebben a részben a Light lesz a központi téma.
Egyébként úgy hangzik, hogy srácok mára már megfejtették, mi is a sötétség, csak sokkal többet akarnak kihozni belőle, mint egy félsoros párbeszédet.
"Éppen azt csináljuk, hogy eltávolítjuk a 'Darkness' kifejezést a játékból. Egyszerűen azért, mert amikor legközelebb erről lesz szó, addigra kell, hogy legyen egy tervünk és magyarázatunk arra, hogy mi is ez. És már van."
Csak nem most fogják elárulni. Ez egyébként egy bevett megoldás online játékok, vagy más, sztori-központú címek esetében. Elejtenek itt-ott néhány kifejezést, hivatkozást, ezt-azt, majd a későbbiekben kibontják ezeket. Kíváncsian várjuk a sötétség mibenlétét.