Nagyon jót tett a Forsaken megjelenése a Destiny 2-nek, a játék sokkal értelmesebbé, izgalmasabbá vált tőle. Már nem csak eszetlen grind az endgame.
Sokat változtatott a Bungie a hozzáállásán. A legfrissebb blogposztban arról írt a csapat, hogy a The Last Wish-t eleve nem két nehézségi szintre tervezték, inkább arra játszottak, hogy mindenki megfelelő értékű jutalmakkal gazdagodjon. Az eddigieknél nehezebb és hosszabb is lett, de kétségtelenül szórakoztató. Decemberben, a Black Armory DLC-vel jön az első új raid lair is.
A Gambitben október 30-ától nagyobb eséllyel fog megjelenni az Ascendant Primeval Servitor, ami szükséges a Malfeasance quest elkezdéséhez. Emellett büntetni fogják a kilépőket, hogy gyorsabb legyen a matchmaking, de csak megadott számú kilépés után, nem azonnal. A Sleeper Simulathoz négy helyett kettő, a kardokhoz hat helyett tizenkét lőszer jár majd egy doboz felvétele után.
A következő frissítés október 16-án érkezik (ekkor indul a Festival of the Lost esemény is), és kisebb változásokat hoz. Láthatjuk például a Lost Sectorok neveit a térképen, három pursuitet vehetünk fel egyszerre, és a Scout fegyverek többet fognak sebezni PvE-ben. Az október 30-ai patch a Gambit változtatásai mellett a kardok és Fusion rifle-ök, valamint a Malfeasance PvE-s sebzését növeli, és ami a legjobb, Masterwork Core-ok járnak majd a Spider bountyjainak teljesítéséért is, hogy hozzáférhetőbb legyen a fegyverfejlesztés. Vagy annak örüljünk jobban, hogy gyorsabb lesz a shaderek egyesével történő törlése? Hmm.
További részletek a fenti linken olvashatók.