A Destiny 2 leleplezése óta folyamatos információáradat van, szinte minden nap kiderül egy-egy apró újdonság, és most a fejlesztők megosztottak néhány részletet a játék egyik legfontosabb részéről, a szerverekről.
A játék projektvezetője, Mark Noseworthy és a rendező, Luke Smith nemrég egy IGN.com-nak adott interjúban mesélt arról, hogy nem lesznek a Destiny 2-ben dedikált szerverek, Smith pedig meg is indokolta a döntést.
"Ebbe a befektetésbe nem vágtunk bele a Destiny 2 esetén. Megértem, hogy van rá igény, de kisebb csapatformátumokkal könnyebb szorosabb meccseket összehoznunk. Emellett átalakítjuk a matchmaking paramétereit, és inkább a kapcsolat minőségére fogunk fókuszálni. Egy csomó dolgot megváltoztatunk, hogy a lehető legjobb élményt nyújtsuk a játékosoknak."
Szerintetek működhet így is a dolog, vagy azért mégiscsak kellenének azok a dedikált szerverek?