A Bungie most jelentette, hogy kedden érkezik a Destiny 2 januári javítócsomagja, amivel alaposan átdolgozzák a raidek jutalmazását, de már dolgoznak egy másik fontos újításon is.
A raidből szerezhető cuccok kapnak egy egyedi perket, amelyek kizárólag a Leviathanon adnak majd extra bónuszokat. Ezeket új, Legendary modok formájában kapjuk meg, amiket ráadásul átrakhatunk majd egyik cuccról a másikra, nem vesznek el, ha lecserélünk valamit (ilyenkor egy Calus tokent kell fizetnünk majd). A Prestige mód teljesítésekor megkapjuk a normál módért járó jutalmat is. Emellett a raid loot nem lesz adott részhez kötve, bármelyik harcból kieshez, ráadásul minden raid encounter dobhat egy exotic cuccot is (nem engramot).
Ha az adott héten nem esik ki a loot amire vágytünk, akkor Benedict-99-nél egy folyamatosan változó listából megvehetjük a hiányzó darabokat. Emellett a Leviathan és az Eater of Worlds utolsó bossaiból eshet egy új ghost shell, ami nemcsak számolja a megölt bossokat, de lehetővé teszi, hogy azok Bright Engramot is dobjanak, ráadásul folyamatosan növeli ennek az esélyét, amíg nem kapunk egyet. Emellett a körábban említett exotic cuccok 50% eséllyel abból a halmazból kerülnek ki, ami nekünk még nincs meg. A shaderek problémáját még nem most oldják meg, de dolgoznak rajta, és a tervek szerint hamarosan egy, a Destiny 1-hez nagyon hasonló rendszert kapunk majd, ahol nem vesznek el a shadereink, és nem leszünk korlátozva a darabszám miatt abban, hogy milyen színűre festjük a karakterünk páncélját, fegyvereit, vagy épp hajóját.
A teljes patch notes itt olvasható. Úgy látszik a Bungie megpróbálja jóvá tenni mindazt, ami miatt kikezdték őket az elmúlt hónapokban. Olyan változtatások jönnek, amelyeket régóta akar már a közönség, és azokról nyíltan, képekkel, példákkal, a százalékok nyilvánosságra hozásával kommunikálnak. Reméljük ezt a szokásukat a jövőben is megtartják, és akkor megint felfelé ívelhet a Destiny 2 karrierje.