A Destinyben aki nem akart PvP-zni, teljesen elkerülhette a Crucible-t, nem veszített semmit. Ez a második részben is így lesz, de érdemes majd ránézni mindenkinek, aki befizet a játékra.
A fejlesztők bejelentették a pontfoglalós Control módot érintő változásokat, amik elég komolyan befolyásolják a játékot. Ezt kell tudnotok:
- A csapatok maximális létszámát 6-ról 4-re vették vissza.
- Az A és C pontok eleve a hozzájuk közel kezdő csapatokhoz tartoznak.
- Attól, hogy a ponton több csapattag áll, a foglalás nem lesz gyorsabb.
- Nem kell a pontokat előbb semlegessé tenni, és utána elfoglalni, hanem ahogy egyszer körbeér a kör, máris a foglaló csapathoz tartoznak.
- A meccsek nyolc percig tartanak.
- Amelyik csapat minden pontot elfoglal, az az ölésekért extra pontot kap.
Ezzel pörgősebb meccsek lesznek, és a nem csapatjátékosok is érvényesülhetnek. Mondjuk ez egy csapat alapú játéknál nem lehet elvárás. A pályák egyébként kisebbek lesznek, igazodva a csökkentett játékosszámhoz.
Az amerikai IGN által kiadott videóban láthatjuk az Endless Vale pályát, valamint a Voidwalker Warlockot is, akinek Nova Bombja lassabban mozog, mint az első részben, viszont nyomkövetős. Lehet, hogy ezt majd mi fogjuk tudni beállítani, ha a megfelelő perkeket választjuk ki.
A Destiny 2 bétája konzolon július végén, PC-n augusztusban indul.