Az Nvidia és az Activision büszkén hirdeti, hogy bár a Destiny anno kizárólag konzolokra jelent meg, a folytatásból nem egy egyszerű portot, hanem egy alapjaitól a PC-s játékosok igényei szerint felépülő játékot hoztak össze. Már az E3-on is 4K 60fpssel futott az ultrára húzott játék egy 1080Ti-on, és bár várható volt, hogy ugyanezt konzolokon nem kapjuk majd viszont, azt azért a legtöbben készpénznek vették, hogy legalább az Xbox One X-en nem kell a 30 fpsses korlátozásba beletörődniük. Most a Destiny 2 executive producere, Mark Noseworthy adott egy interjút az Edge magazinnak, amiben elmondta, miért döntöttek így.
Hogy meg tudnánk-e csinálni konzolon is 60 fpssel a Destiny 2-t? Meg. De szűkebb lenne a tér, kevésbé lenne kooperatív, és az ellenfelek számából is vissza kéne vennünk. Mi nem ilyen játékot akarunk csinálni. Nem érezzük úgy, hogy a framerate rovására hozott döntéseink visszatartanának minket, sőt, éppen ezek miatt lesz majd egyedi élmény a Destiny 2, amilyennel sehol máshol nem találkozhatnak a játékosok.
PC-n természetesen semmilyen korlátozás nem lesz, ha elég erős gépetek van hozzá, akkor a 144Hz-es monitorokból is kihozhatjátok a maximumot. Noseworthy hozzátette:
Annyi pénzt költhetsz, amennyit csak akarsz, hogy olyan gyorsan játszhass, amilyen gyorsan csak akarsz.
The unstoppable PC
Titeket befolyásolnak a hallottak a vásárlást illetően?