A Destiny 2 projekt vezetője Mark Noseworthy a Twitteren magyarázta el, hogy miért is csak 30 fps a konzolok határa a várva várt FPS játék esetében. Bár az Xbox One X elvileg nagyon erős, az arra megjelenő változat sem fog tudni többet.
A Destiny 2 tulajdonképpen egy MMOFPS és mint olyan hatalmas területekkel, rengeteg NPC-vel, karakterrel és animációval kell számolnia a processzoroknak. Nem azért tartják vissza az fps számot Xbox One X-en sem, mert lepacsiztak a Sonyval, csak a lehető legjobb élményt akarják elhozni mindenkinek, és ez még One X-en is áldozatokkal jár.
2/4: We optimize for each platform's tech to deliver the best social action game experience we can. Period.
— Mark Noseworthy (@knowsworthy) June 15, 2017
4/4: We are currently evaluating 4K for Xbox One X. It launches after D2 and so we are focused on the launch consoles right now.
— Mark Noseworthy (@knowsworthy) June 15, 2017
Még az sem biztos, hogy az Xbox One X változat megkapja-e a 4K-s felbontást. Szerencsére az új konzol megjelenése jóval később lesz esedékes, mint a Destiny 2-é (ami szeptember elejére várható) így ráérnek majd ezzel foglalkozni még a debütálás után.