Páran talán még emlékeznek az 1995-ben (igen, az 20 évvel ezelőtt volt) debütáló Descentre, amely akkoriban az egyik legzseniálisabb játék volt a piacon. A „6 degrees of freedom” (a térben gyakorlatilag bármilyen irányba mozgathattuk a hajót) alapokra építő játékmenet azonnal belopta magát a játékosok szívébe, most pedig ha mindenki úgy akarja, ismét megpróbálja majd ugyanezt.
A projektet az egykori Star Citizenes Eric „Wingman" Peterson vezeti, aki a Conquest: Frontier Warson és a Wing Commander 4-en is dolgozott. A Descentet birtokló Interplay örömmel adta neki a jogokat, így már csak arra van szükség, hogy összejöjjön legalább 600 ezer dollár Kickstarteren, és már készülhet is az újszerű MOBA.
A Descent: Underground azért csavar egy kicsit a formulán, a megszokottól eltérően itt 16-fős csapatok esnek majd egymásnak a számos különböző játékmód valamelyikében. Az Unreal Engine 4 által mozgatott játék 8 különböző hajót, 4 pályát és rengeteg izgalmat kínál. Descent: Underground megjelenés 2016 márciusában esedékes, feltéve, hogy sikerül összekalapozni a pénzt az április 10-ig tartó kampányban.
Ti örültök az új Descent játéknak?