A Death Stranding egyszerű bejelentésből nagyon gyorsan a játékvilág egyik legfurcsább jelenségévé nőtte ki magát. A rejtélyekkel teli előzetesekből és a számtalan, rajongók által összeállított összeesküvés-elméletből hamar nyilvánvalóvá vált, hogy Hideo Kojima új alkotása valami egészen szokatlan dolog lesz.
A veterán dizájner ezt most egy interjúban is alátámasztotta, ugyanis többek között arról is beszélt, hogy mit tapasztalhatnak majd a játékosok, amikor elkezdenek játszani a Death Strandinggel:
"Azt szeretnénk, hogy ez egy olyan játék legyen, amit könnyen meg lehet tanulni, de aztán egy-két óra elteltével a játékosok észreveszik, hogy egy kicsit más. Nem hasonlít semmire, amivel korábban játszottak. Az emlékezetes zenekarok mind kockázatokat vállalnak. Állandóan változtatnak a zenéjükön, igazodva a világ változásaihoz és ugyan veszíthetnek rajongókat, de közben újakat is nyernek. Én is ezt a megközelítést szeretném követni."
Kojima arról is beszélt, hogy szerinte milyen trendek dominálnak majd a szórakoztatiparban az elkövetkező években. A dizájner úgy gondolja, hogy az embereknek egyre kevesebb ideje van arra, hogy válasszanak a szórakozási lehetőségek közül, így a jövőben egyre többen lesznek, akik kombinálni akarják majd az egyes médiumokat.
Egyébként ez nem alaptalan gondolat, hiszen már évek óta egyre többször találkozunk ezzel a transmedia jelenséggel, elég csak a tévésorozatot és játékot kombináló Quantum Breakre gondolni, vagy a néhány évvel ezelőtti Defiance-re, ami szintén a tévézést kötötte össze egy online szerepjátékkal.
Ti mit gondoltok? Miben mutat majd újat a Death Stranding?