Az izzadós uborkaszezont a hűvösebb októberi játékdömping váltja majd, addig viszont érezzük át a nyári életérzést. Mondjuk mémes módon.
Ebben a verőfényes időben pedig nem éri meg utcára merészkedni a megfelelő védőfelszerelés nélkül. Napszemüvegből gyakorlatilag végtelelen különböző színű méretű és formájú darabbal találkozhatunk, a pár száz forintos piaci daraboktól egészen a százezres összegekbe kerülő minőségi példányokig.
A CNC Design most bemutatta az elmúlt évek legmenőbb napszemüvegét, amely a manapság egyre népszerűbb "Deal with it" meme-ből lehet ismerős a számunkra. Ha az utcán is ki akarjuk fejezni, hogy mi bizony annyira menők vagyunk, hogy bizonyos földi dolgokkal egyszerűen nem kell foglalkoznunk, ennél tökéletesebb módja nem igazán van a dolognak. A szemüvegért 23 eurót kér a gyártó, nekünk ezzel kell valahogy együtt élnünk.