Július 6-tól, azaz holnaptól lesz megvásárolható Xbox LIVE-on a Dead Block, melynek gondozását a játékfejlesztőből kiadóvá előlépett Digital Reality vállalta magára.
E jeles alkalomból tegnap közös nyereményjátékot hirdetett a Digital Reality és a GameStar, melynek résztvevői között a Dead Block egyik főszereplőjének bajszával és munkavédelmi sisakjával, pólóval, matricákkal és stresszlabdával megpakolt ajándékcsomagot sorsolunk ki. A feladat nem túl összetett:
1. Csatlakozz a Dead Block Facebook csoportjához!
2. Csatlakozz a GameStar Facebook csoportjához!
3. Találj ki egy szlogent, ami illik a játékhoz!
4. Ezt oszd meg velünk az alábbi Facebook bejegyzéshez fűzött kommentben!
A játék még korántsem ért véget, délután háromig várjuk az ötletes szlogeneket!
A Dead Block egy Unreal Engine 3 hajtotta játék a német Candygun Games műhelyéből, amiben egy ötvenes évekbeli amerikai kisváros három polgárát terelgetve kell felülkerekedni a rockzenével feltámasztott zombikon. Az építőmunkás, a parkolóőr és a kiscserkész elbarikádozza magát egy épületben, csapdákat állít az élőholtaknak, változatos fegyverarzenállal és nem utolsósorban zenével veri vissza a szünet nélkül nyomuló hordát.
A 800 MS pontba kerülő alkotás két héttel később, egészen pontosan július 20-tól már a PlayStation Network kínálatában is megtalálható lesz 9,99 euróért.