Jan Kunt, a DayZ producere egy interjúban azt nyilatkozta, hogy közelebbről is megvizsgálják a konzolokban rejlő lehetőségeket, majd kiemelte a Minecraft sikerét.
A Minecraftról tudni érdemes, hogy PC-exkluzívként indult, de később az Xbox Live kínálatába is felkerült, melynek köszönhetően további közel négymillió példányt sikerült értékesíteni belőle. Elsősorban ez ösztönzi a DayZ fejlesztőit arra, hogy megpróbálják kiadni a zombis túlélő-akciójátékot.
"Mindig szerettünk volna konzolra is fejleszteni. Nyilvánvaló, hogy PC-s fejlesztők vagyunk már jópár éve, de a konzoloknak hatalmas piaca van és a kalózkodás sem okoz akkora problémát." - mondta Kunt, majd hozzátette, hogy szerinte a konzoloknak nagyobb befolyása van a fő piacokra, így mindenképp lenne értelme kiadni a DayZ-t Xbox 360-ra és PlayStation 3-ra is. A játék PC-s, egyedülálló (tehát az alapjátékot nem igénylő) verziójának megjelenése még ez év folyamán esedékes.