Emlékeztek még a DayZ-re? Tudjátok, az a játék volt egy fél évtizeddel ezelőtt, ami behozta az Early Accesst a köztudatba, több millió dollárt kaszált, fantasztikusan rajtolt, aztán szépen lassan leépítették, és maradt kb egy maréknyi fejlesztő, meg egy talicska ígéret.
A megjelenési dátum csak csúszott és csúszott, legutóbb májusban hallottuk azt, hogy most már mindjárt itt van, de csak nem akart eljönni. Most a játék vezető producere, Eugen Harton azt mondta, 2018-ban végre megkapjuk a bétát és a konzolos változatokat.
Ez most egy olyan ígéret, aminél minden korábbi csúszást és időzítési hibát figyelembe vettünk. Komolyan gondoljuk a dolgot. 2018 a DayZ legfontosabb éve lesz. A DayZ BETA nem jelenti azt, hogy minden feature benne lesz a játékban: ez inkább a platform rajtját jelenti, amit aztán mi és a modderek folyamatosan bővítünk majd. Platform alatt azt az ökoszisztémát értem, aminek a segítségével folyamatosan felépíthetjük a játékot és a közösséget. Az elmúlt években rengeteg játékelemet szóba hoztunk, amiket szeretnénk is betenni a játékba, de eddig a játék magjára koncentráltunk. A bétában tovább finomhangoljuk a játékot, de a játékot új elemekkel nem akarjuk bővíteni az 1.0 megjelenéséig.
Én már nem tudom mit higgyek, de az biztos, hogy nem fogok fél lábon állni a megjelenésig. Ahogy régen a reklámban mondták: nekem bizonyíték kell, nem ígéret.