A Days Gone fejlesztői szerint több dologban is csalóka lehet a játékról kapott első benyomásunk. Így szerintük a zombijaikat sem érdemes egy legyintéssel a többi hasonló témájú játék ellenfeleihez hasonlítani, ahogy a The Last of Ushoz sem feltétlenül érdemes hasonlítani a játékukat.
Sőt, az egyik művészük, Brian Pape elmondása szerint egyenesen "a spektrum ellenkező végén helyezkedik el a Last of Ushoz képest."
"Sokkal eltúlzottabb, sokkal extrémebb. A zombik száma önmagában erről árulkodik. A Last of Usban egyszerre egy-kettővel találkozol és így jutottál túl rajtuk. Ez inkább egy rohangálós-lövöldözős, eltúlzott, extrém akció lesz" - mondta.
A darálást egyébként tényleg nehéz nem észrevenni a Days Gone-ról kiadott gameplay videón, de az egyik animátoruk, Emmanuel Roth azt is kiemelte, milyen szabadságot ad a játék nyitott világának jellege.
"Van ez a nagy nyitott világunk, ahol kapcsolatban léphetsz például azzal, amit a távoli hegyekben látsz a háttérben, ha meg szeretnéd nézni. Ha valahová elmész, úgy birkózhatsz meg az egyes nehézségekkel, ahogy szeretnél" - fejtette ki.
Ezzel valóban némileg eltérnek a The Last of Us viszonylag lineáris, előre részletesen megtervezett pályáitól, de ki tudja, az esetleges folytatásban talán a Naughty Dog is kicsit változtat az első részben megszokottakon.
Mit gondoltok, szólhat akkorát a Days Gone, mint néhány éve a The Last of Us?