Ha emlékeztek még, az Invader Studios állt neki régebben újrakeverni a Resident Evil 2-t az Unreal Engine 4-gyel, ami azonban nem nyerte el a Capcom tetszését, ezért leállíttatták a fejlesztést. A srácok azonban nem adták fel az álmaikat és a hamvakból új játékot építettek.
Így született meg a Daymare: 1998, amelyet a csapat egy keményvonalas túlélőhorrornak szán a '90-es évek horrorfilmjeit és videojátékait alapul véve, miközben a projekt alapját a Resident Evil 2: Reborn szolgáltatja. Hardcore túlélőmechanikákra, TPS nézetre, kemény ellenfelekre, a Resident Evil játékokra jellemző rejtvényekre, sztori-vezérelt fejlődésre, egy egyedi inventory és healing rendszerre, a lore-t kibővítő gyűjthető cuccokra, valamint különböző típusú fegyverekre és játékmódokra számíthatunk, méghozzá ilyesmi stílusban:
A Daymare: 1998 Kickstarter-kampánya most elrajtolt, a csapat 180 ezer eurót szeretne összekalapozni rá, amelyben talán kicsit segít az a tény, hogy a fejlesztést az a Satoshi Nakai is támogatja, aki korábban a Resident Evil 0-n és a Resident Evil CODE: Veronicán is dolgozott.
A Daymare: 1998 a tervek szerint 2018. júliusában jelenhet meg PC-re, már ha összejön a kívánt összeg. Ha szeretnétek támogatni a projekt megvalósulását, a linken megtehetitek.