Az Unreal Engine 4-es Daylight megjelenése sajnos csúszik, de jó hír, hogy még áprilisban megkapjuk, sőt a Steames akciók mellé a PlayStationös játékosok is kapnak némi kedvezményt, ha elég gyorsak.
A csúszás okaként a fejlesztők a pályák véletlenszerű generálásánál fellépő nehézségeket jelölték meg. Ennek következtében ugyanis a különböző szkriptelt eseményeket beindító helyek vagy tárgyak helyzete sem fix, a maximális hatás (hisztérikus sikolyok) érdekében azonban ezeknek a lehető legjobb helyen kell lenniük minden egyes legenerált pályán.
A sztorit illetően az új infók főleg a játék helyszínéül szolgáló kórházra vonatkoznak. A történet szerint a Mid Island Hospital bizony nem volt egy vidám hely: az 1700-as években a TBC és az amerikai telepesek különböző háborúi a franciákkal, a britekkel és a helyi őslakosokkal rengeteg halottal jártak, akiknek eltemetésére nem volt kapacitás. Ha ez nem lenne elég, valamikor az 1600-as évek végén a környéken temettek jelöletlen sírba, minden szertartás nélkül néhány boszorkányként megbélyegzett és kivégzett nőt is.
A kórház egyébként egyfajta keretként szolgál majd a játékban: itt tér magához főszereplőnk, és ez lesz valószínűleg a befejezés helyszíne is, ám a játék eleji lepukkant, vandalizmus gyakori célpontjaként ábrázolt épület helyett a kórház gyanúsan jó állapotban lévő változatában juthatunk el a végkifejlethez.
Az új megjelenési dátum április 29. Arról pedig eddig is tudtunk, hogy akik Steamen rendelik elő a játékot, a teljes ár kétharmadáért juthatnak hozzá, de mint azóta kiderült, a PlayStation 4-tulajok sem maradnak ki kedvezményekből. A megjelenés utáni két hétben a PlayStation Plus előfizetők az eredeti 15 dolláros árból öt, mindenki más három dollár kedvezményt kap.
Ti várjátok már?