Bár még mindig Early Access státuszban van a DayZ, a játék vezető producere pár hónapja azt ígérte, hogy még idén megkapjuk a végleges változatot és a konzolos kiadásokat, ráadásul új motor duruzsol majd a program alatt.
Ezt már nem várta meg a DayZ kreatív vezetője, Brian Hicks, aki bejelentette, hogy még a .63-as update előtt távozik a Bohemia Interactive-tól, mivel saját bevallása szerint a projekt elérte azt a pontot, ahol már nincs szükség a munkájára. Hicks elmondta, hogy az utóbbi évben egyre többször lépett hátra és engedett egyre több teret a munkatársainak, Peter Nespešný és a dizájncsapat pedig tudják a dolgukat, hiszen minden tervet átbeszéltek, dokumentáltak, majd átbeszéltek újra. A fejlesztő azért nem hagyta magára teljesen a játékot, kreatív tanácsadóként segíti a csapat munkáját, méghozzá teljesen ingyen.
Hicks még Dean Halltól vette át a stafétát, amikor az 2014-ben otthagyta a Bohemiát, hogy az önálló projektjére koncentrálhasson egy saját stúdióval.